Просмотр по ключевому слову целевая аудитория


Показаны результаты 1 - 15 из 15
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2020 Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Вода, Ганна Миколаївна; Вода, Анна Николаевна; Voda, Hanna Mykolaivna; Кадуріна, Світлана Василівна; Кадурина, Светлана Васильевна; Kadurina, Svitlana Vasylivna; Tsunenko Anna, Article 204009 391219
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 45184276 65070229
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article 183479244 309060987
2020 Using social media platforms to create and develop business projects Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Eremenko, A. Conference Papers 163789 219797
2017 Медіапланування: класифікація показників Крепак, А.С. Article -347235077 6995307
2016 Міжмовна омонімія у вивченні української мови як іноземної слов'янської Лєсная, Г.М. Conference Papers 1675104 2606768
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1033287660 650830151
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article 297842695 254248365
2016 Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 11541054 17939321
2021 Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») Торяник, Я.С. Bachelous Paper 69926875 630655283
2020 Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану "Crocodile") Рудика, М.С. Bachelous Paper -1474957116 -535722022
2014 Урахування демографічного фактору при визначенні впливу реклами на цільову аудиторію Іванова, Т.Є. Conference Papers 8642657 4960925
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 249776982
2020 Формування «сustomer journey map» на прикладі освітніх послуг Федін, П.В. Bachelous Paper -1700506296 -2102402936
2019 Цифровий маркетинг сфери послуг Канівець, І.В. Masters thesis 149256619 702214490